0
0
Σύνολο: €0,00
  • Το καλάθι σας είναι άδειο.

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω από τη J.BO;

Στο www.jbo.gr μπορείτε να κάνετε αγορές οποιαδήποτε στιγμή online, καθώς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα λειτουργεί 24/7. Η διαδικασία είναι απλή. Επιλέγετε από τις κατηγορίες του κεντρικού μενού αυτό που σας ενδιαφέρει και κάνετε κλικ επάνω. Θα μεταφερθείτε στη σελίδα, όπου θα βρείτε όλα τα ρούχα που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Αφού βρείτε το ρούχο που θέλετε να αγοράσετε, κάνετε κλικ επάνω του για να ανοίξει η σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος. Επιλέγετε το νούμερο σας και το χρώμα που σας αρέσει και έπειτα κάνετε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι»

image-shows-add-to-cart-process

 

Μπορείτε να δείτε το προϊόν σας επάνω δεξιά στο εικονίδιο καλαθάκι, όπου θα αναγράφετε ο αριθμός 1. Εάν θέλετε, μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας με τον ίδιο τρόπο, επιλέγοντας κάποιο άλλο προϊόν. Αυτό που επιλέξατε δεν θα χαθεί από το καλάθι. Εναλλακτικά, επιλέξτε το εικονίδιο καλαθάκι επάνω δεξιά στη σελίδα, ώστε να μεταφερθείτε στη σελίδα «Ολοκλήρωση αγοράς».

image-shows-cart-icon

Στο 1ο βήμα ολοκλήρωσης αγοράς θα πρέπει να εισάγετε βασικές πληροφορίες επικοινωνίας και τη διεύθυνση αποστολής του δέματος σας. Εάν έχετε κάποιον εκπτωτικό κωδικό τον συμπληρώνετε στο πεδίο «εκπτωτικός κωδικός» και κάνετε κλικ «εφαρμογή». Και επιλέγετε συνέχεια στον τρόπο αποστολής.

image-shows-discount-code-submission

Στο 2ο βήμα επιλέγετε τον τρόπο αποστολής του δέματος σας και συγκεκριμένα τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας, τα οποία υπολογίζονται βάσει του τρόπου πληρωμής. Αφού επιλέξετε, πατάτε συνέχεια στον τρόπο πληρωμής.

image-shows-shipping-costs

Στο 3ο βήμα επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας, για να μεταφερθείτε στην ανασκόπηση παραγγελίας και να ολοκληρώσετε την αγορά σας, επιλέγοντας «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Αυτό ήταν! Το δέμα σας θα είναι στην πόρτα σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών!

 

2. Πως είμαι σίγουρη ότι όλες οι συναλλαγές με κάρτα ή με κατάθεση είναι ασφαλείς;

Η J.BO είναι μία νόμιμη εταιρία και δεν αποσκοπεί σε καμία παράνομη ενέργεια κλοπής προσωπικών δεδομένων και στοιχείων λογαριασμών τραπέζης! 

Κατά την περιήγηση του χρήστη στον ιστότοπο μας, όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα του χρήστη κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση αποτελεί τρόπο κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον αποδέκτη της, ο οποίος την αποκωδικοποιεί με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

 

3. Πώς είμαι σίγουρη ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα εμφανιστεί στη σελίδα μήνυμα «Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε». Έπειτα, θα σας αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας, το οποίο επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.

 

4. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μόλις το δέμα αποκτήσει αριθμό αποστολής και παραδοθεί στην εταιρεία courier θα σας αποσταλεί e-mail με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας και το ειδικό link παρακολούθησης, ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε που βρίσκεται το δέμα σας.

 

5. Πού θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, στην πόρτα σας. Όλες οι παραδόσεις γίνονται από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα. Η εταιρία courier θα σας καλέσει στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ώστε να σας παραδώσει το δέμα στα χέρια σας.
Σε περίπτωση που απουσιάζατε η εταιρία courier θα κάνει άλλη μία προσπάθεια να σας εντοπίσει την επόμενη ημέρα. Εάν δεν σας βρει, θα πρέπει να πάτε να το παραλάβετε από το κατάστημα της courier εντός 10 ημερολογιακών ημερών, διαφορετικά το προϊόν επιστρέφεται.

Αν εργάζεστε και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει την παραγγελία σας στο σπίτι σας, σας συμβουλεύουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο αποστολής του δέματος, ώστε να έρθει εκεί ο διανομέας.

 

6. Δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου!

Εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 5 ημερών τότε στείλτε μας e-mail τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας στο info@jbo.gr και εμείς θα κανουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να την εντοπίσουμε και να διασφαλίσουμε την παραλαβή της. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε και στο 23920 25855.

 

7. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος που έλαβα;

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Οι αλλαγές γίνονται δεκτές σε περιπτώσεις λάθος μεγέθους, διαφορετικού χρώματος ίδιου κωδικού ή σε προϊόντα ίσης αξίας. Σε περίπτωση αλλαγής με προϊόν μεγαλύτερης αξίας, επιβαρύνεστε την διαφορά. Σε περίπτωση αλλαγής με προϊόν μικρότερης αξίας, οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές.

Τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής των νέων προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Βασική προϋπόθεση για να γίνει αλλαγή, είναι να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της J.BO στο τηλέφωνο 23920 25855 ή στο e-mail info@jbo.gr.

 

8. Πως μπορώ να κάνω ακύρωση της παραγγελίας μου;

Σε περίπτωση οποιασδήποτε ακύρωσης κάποιας παραγγελίας, ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, πριν σταλεί η παραγγελία, στο τηλέφωνο 23920 25855 ή στο e-mail info@jbo.gr.

 

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας σας στην ιστοσελίδα μας. Με τη χρήση της, αποδέχεστε τους όρους χρήσης των cookies.